verum corpus

Vi har haft körhelg hela helgen. En kör från Lettland kom till skolan i fredags och vi tvingades hänga med dem fredag kväll, hela dagen igår och halva idag. Jag hade tänkt mig världens torraste helg någonsin men igår på tåget hem, när vi hade smitit från letterna och hela kören sprang runt och sjöng Chili con carne och kastade godis tills vakter kom, insåg jag att jag verkligen tycker om min klass. Faktiskt. Och att helgen har fört oss mycket närmare varandra, och att jag inte alls kommer få tre hemska år på gymnasiet som jag var som övertygad om i måndags. Jag tror nog till och med att det kommer bli väldigt bra.

Imorse vaknade jag upp bredvid världens världens VÄRLDENS bästa kille i en trettio centimeter bred soffa med kläderna på i Camillas lägenhet på St Eriksplan. Fick bråttom till högmässan, åt lite chips till frukost, fick kärleks- och pussattacker i solen, gick och köpte te och macka på 7 eleven och sjöng med letterna en sista gång. Snyft!!!!!! Skoja.
Snart kommer Robert hit och då ska vi gosa och äta middag. Ja. SJUKT ointressant inlägg. Jag lever! Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0