så snurra min jord

Bra dag. Vaknade av mig själv klockan 6 (är jetlagad åt rätt håll så jag somnar och vaknar tidigt), var inte likblek när jag tittade mig i spegeln, hade matte och insåg hur lite jag bryr mig om pq-form (iförsej inte en helt ny insikt), åkte hem till världens finaste pojkvän och fick hjälp med läxor och pussades och fick kärleksrus, träffade My på Götgatan och vi åt glass i solen och allt var precis som vanligt, sjöng in våren påväg från bussen, drack apelsinjuice i köket och såg att isen har smält lite på vattnet, pratade om livet med Patricia vid mitt köksbord och åt fläskfilégryta med min familj. Nu ligger jag i sängen och struntar totalt i allt vad matte heter. Jag trivs som IG-barn.
Jag är så himla lycklig. Det är vår och jag har världens bästa människor omkring mig. Det var allt jag hade att säga.


Kommentarer
Postat av: my

ÄLSKAR DIG!

2011-03-15 @ 10:46:43
URL: http://iiiix.tumblr.com
Postat av: bellan

hade pq form idag på matten, jag dör av äcklighet

vill leka seg kola och sjunga ölsången med dig istället

2011-03-16 @ 20:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0