you can feel it

Tack, kära läsare, för den överväldigande respons jag fick på förra inlägget. Nu vet jag EXAKT hur jag ska göra med håret. Tack.
JAG HAR FÅTT EN VISDOMSTAND!!! Och aktar mig inte för att tala om det för exakt alla jag träffar. Antar att jag försöker bevisa något.
Jag vet faktiskt inte riktigt varför jag satte på mig denna utstyrsel men jag tror att jag ville känna mig lite som en i Bonde söker fru eller något. Och bilden var rätt gullig för det ser verkligen ut som att jag ville ha glass av mamma men blivit nekad och liksom är besviken fast ändå lite glad för att jag ändå bantar och det är bra om någon hindrar mig från att äta glass. Typ så ser jag ut. Fast VARNING!!!! Jag bantar inte på långa vägar, det kan de flesta som känner mig intyga. He.
Förresten försökte jag spela in ett videoinlägg precis men det var så stelt att det var riktigt riktigt pinsamt. Men jag får öva för jag har ju utlovat ett inlägg där jag visar hur jag sminkar mig......................

Kommentarer
Postat av: virrepirre

åh fin bild

2011-04-11 @ 20:48:58
Postat av: Simme (Din riktiga pojkvän)

HEEEJ! VIDEO NUUUUUU!!!!! NUUUU!!! En sminkvideo, och sedan någon annan där du bara snackar! Din blogg är den bästa av de jag läser btw! Jag lollar (Skrattar högt) lixom på riktigt! Puss. hejdå. Kissiiiiiee<33 (Färga håret rött och "join the club") ("The club" är vi gingers...)

2011-04-11 @ 21:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0