tutte

Hejsna. Hejsan*.
Min pojkvän sa just "gud vad du är cp, tur att du har en snygg rumpa". <3!!!!!!!!!!.
Som ni kanske vet var den röda hårfärgningen ett otroligt roligt och överdrivet otympligt aprilskämt. MEN!!! Jag vill förändra min frisyr på något sätt så jag tänkte låta er, ärade fans världen över, bestämma hur. Här är mina förslag:
Kanske såhär, den grövsta snebenan någonsin som för tankarna bak till år 2008?
(Jag försökte faktiskt helt ärligt se söt ut.)
Eller mittbena så att jag ser syperhyperfashion ut?
Eller en klassiker- knullrufset?
Eller min personliga favorit, en superfusion av alla tre?????
Nu är det upp till er att välja och vraka, mitt öde ligger i era händer.

Kommentarer
Postat av: Catarina

Oh, pretty face.

2011-04-09 @ 22:43:18
URL: http://catherine-unseen.blogspot.com
Postat av: Anonym

snelugg

2011-04-11 @ 18:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0