jag blir fysiskt snurrig när jag tänker på dig

Jag är väldigt väldigt mätt och väldigt väldigt nöjd. Kollar lite på Idol.............
Efter förra inlägget somnade jag och sov i 4 timmar och var 5 minuter från att missa min pianolektion. Bra Johanna!

Förresten, en gång för alla;

SLUTA SÄRSKRIVA. Som jag sagt är alla som särskriver efterblivna i mina ögon. Jag kan seriöst inte umgås med folk som särskriver.
Ett undantag förresten, Guido Roos. Han särskrev en gång. Men det påpekade jag inte, för han är så bra ändå. Guido går i min klass. Han går trummor och är bäst. Hm, det här var svårt. Måste hålla mig på mattan. Men ja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas ni blir superlyckliga - utan en massa särskrivande människor i er närhet.

2010-09-28 @ 22:02:30
Postat av: Anonym

elakt.

2010-09-28 @ 23:32:42
Postat av: liz

fettjobbigt



haha, det var ihopskrivning istället för särskrivning.

;)

2010-10-02 @ 01:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0