jag skulle kunna leva utan den där blicken

Ligger fortfarande i min säng bland 300 vita täcken och kuddar, i min blå Superman-pyjamas. Mamma påpekade just att jag har haft den sen jag var 7. Och?
Egentligen borde jag plugga, men jag fattar inte riktigt varför ordet "borde" finns. Inte plugga heller för den delen. Vissa ord är verkligen överskattade. Och förresten har jag host glömt host böckerna i skolan, så jag KAN ju faktiskt inte ens plugga! Åh NEJ.......
Nästa vecka har vi blockvecka, vilket innebär inga vanliga lektioner, bara sång. Sångsångsång. Så narre.
Igår köpte jag en SL-biljett för en fisk, hotade en tjej i kassan på Coop med "AVADA KADAVRA" (hon blev vit i ansiktet och alla i hela affären blev knäpptysta. Och jag fick massa poäng), gick klädd i en svart sopsäck, ledde ett aerobicspass på Medis OCH var i Akalla för första gången. Inte illa pinkat va?



En fin bild på Lisa, Cornelia och Anna från i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0