mammiss

Hej. Nu är det nog med deppiga psykadeliska inlägg, det sänker bara mig och kanske er också. Det är nog bara en liten höst-chock som sköljer över mig just nu, det går snart över. Imorgon har alla sångettorna vår första sångafton alltså. Alla instrumentare, tvåor, treor och familj och vänner ska kolla. KUL! Men ja, faktiskt. Det går som det går liksom, jag orkar inte bry mig. Tänker sluta jämföra mig med de andra, så sjukt onödigt.
Nu läste jag det här inlägget från början och fick lite inspiration av mig själv......... jag ska nog gå och skriva en psykadelisk låt nu! Adjö.

Kommentarer
Postat av: En jazzmusiker i Mu2 Södra Latin

Det är bara onödigt att jämföra sig med andra, alla är precis lika bra. Och du, du har ju för guds skull kommit in på Södra Latin, Sveriges främsta musikgymnasium, så det betyer ju att du är en av de 10 främsta sångerskorna i Sverige bland 16 åringar! :D Weiiih

Btw måste vi lira ihop nån gång.

2010-09-21 @ 21:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0