mamma kom hem!!!!!!!!

Tjabba! (FULASTE)
Jag sitter och suger på gårdagens pizza, den har stått i kylen och blivit kall och ÅH vad gott det är med kall pizza!! Idag är jag lycklig utan att ens försöka och det är underbart. Hihi.
Jag har suttit och sökt i flera timmar på New York City High School For The Performing Arts idag, och sen bad jag pappa som hjälp och då talade han lugnt om för mig att skolan lades ner år 1984. Jaha.
Och förresten var det ju high school, och eftersom mitt huvud fungerar ungefär på samma sätt som google translate blev det för mig "högskola". Sen kom jag på att det betyder gymnasium. Så nu har jag hittat massa andra underbara skolor!!!! Och som om inte det vore nog kan nu alla mina läsare skriva varsin bok om mina framtidsplaner!!!!

En liten oskön grej bara, jag har haft min dator i 6 dagar och den har redan virus. Hehehehehe. He. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0