mamma??

Här sitter jag ensam i mitt kök och har enmannafekke och det är SPÅRAT vill jag lova! Har lyxat till det med pizza framför Fame och jag känner mig verkligen som en lyckad människa. Fräsch, smal, skön, party, you name it! WOOOOOHOOO!
Förövrigt är det där jag ska gå, på Fame-skolan. Eller New York City High School For The Performing Arts (oj vad ambitiös denna ensamhet har gjort mig, stora bokstäver på varje ord) som den egentligen heter. Det är lite jobbigt bara för jag hittar inte hemsidan så jag kan inte skriva in mig.... så nu ska jag hitta en annan skola utomlands där jag kan studera musik. Efter Södra alltså. Hihi! Det ska jag göra. Först ska jag ta studenten, sen ska jag helt plötsligt vinna pengar så att jag kan åka utomlands och sen ska jag bara spela och sjunga på gator och träffa massa människor så länge pengarna räcker och sen ska jag slå mig ner någonstans och plugga musik och sen får vi se. NAJS? Ja. Mmmmmmm, jag älskar att ha livet framför mig. Hihi! Åhåiiiiii jag längtar. Och min bubblande lycka börjar komma tillbaka trots att det är lördagkväll och jag sitter och deppar i mitt kök. Livet är en bra grej. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0