mamm a

Här sitter jag i den vita fotöljen på glasverandan och saknar min skola, längtar till kvällen hur den än blir och stör mig på folk som särskriver. Helt ärligt, VAD ÄR ERT PROBLEM? Det finns faktiskt inget värre än att sitta och läsa en fin, bloggig och sådär puttenuttig text som gör att tårarna börjar rinna när det helt plötsligt dyker upp något i stil med "hösten är här och jag är glad. Jätte glad". HALLÅ??? Tårarna som just runnit nerför kinderna fryser till is och det börjar ryka ur mina öron. Personen i fråga som just var vacker i mina ögon ser jag nu som mentalt efterbliven 5-åring. Jag FÖRSTÅR inte hur man kan tycka att jätte och glad behöver ett vitt mellanrum mellan sig. JAG FÖRSTÅR INTE!!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0