Karin Äng i min säng

Känner mig väldigt fräsch. Somnade inte alls i taggmode med både smink och kläder framför Sex and the city hos Karin igår. Nej?
Hon är väldigt väldigt bra i alla fall, min gos-Karin. En av mina bästaste. Vi har bara känt varandra i ett och ett halvt år men åh, jag behöver henne. Förutom att hon i skrivande stund har 87 likes och 54 "åååh-karin-dö-du-är-världens-snyggaste"-kommentarer på sin PP är hon en av de mest omtänksamma, tokiga, gosiga och finaste personerna jag träffat. For real. Vilken fin kärleksförklaring det blev.



Vi lärde känna varandra på Vitsgarn, på konfa. Som blev världens 3 bästa veckor. Vi klickade från det att vi hälsade på båten.




På höstlovet åkte vi, tillsammans med Carla och 4 pojkar från lägret till Kroatien och seglade. Vilket räddade mig den hösten.



Och såhär såg vi ut förra helgen together. Åh.



Jag, Karin, Vilma och Carla. Vi är bäst tillsammans. Bäst.


Så, det var ju fantastiskt fint ju. Nu ska jag samtala med min mor. Adjö!

Kommentarer
Postat av: vilmis

ååh vad fiint! <3 hihihehehoho vi är BÄÄÄST.

2010-10-20 @ 11:49:43
Postat av: karinskompis

hahahahhahahahahahhahahahahhahahahahahahhaahahahahhahahahahahhahahahahahha

2011-11-25 @ 14:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0