ansiktsburk

Wiieieee, sitter i köket (jag vet att jag stalkar mitt kök men det är enda platsen i huset det finns internet på) i bruna pyjamasshorts med kaffekoppar på och en sönderklippt t-shirt som det står South Africa på. Har färgat håret, det skulle bli ljusare och det blev det. Lite fel nyans bara. Men lejongul är en fin färg. Fick just höra en livsförhöjande nyhet av Myre och sitter nu och längtar efter gymnasiet mycket. Södra.... Åh. Dör.
Natten spenderades förresten hos Caspar på Schedewij Säteri i Flen tillsammans med Kroatien-gänget. Blir så glad av att vara med dem, åh. Nä, nu ska jag göra något livsavgörande. Typ som att kekkaaa en till apelsin. Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JOHANNA vad valdes?

2010-05-14 @ 13:41:03
URL: http://gratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0