today's the day

Jahaja.
Idag har jag:

Kommit endast 5 minuter sent till SO'n. Score!
Sjungit för min musiklärare Daniel som blivit trehundra år gammal.
Ritat en sköldpadda.
Gjort en danskoreografi till vårt spex i en källartrappa upplyst av månsken.
Ätit lite hamburgare.
Lyssnat på när klassbandet (höhö) spelade Pokémon-låten.
Haft världens jobbigaste lektion - åttan-/niankören. Blöööö.
Suttit i köket och tittat ut på alla båtar som åker förbi och längtat efter sommaren så jag kan dö.
Insett att det är fredag och bestämt mig för att stanna hemma.
Snytit mig och hostat x gånger.
Kallpratat med grannarna.
Spelat piano tills fingrarna började värka.
Bestämt mig för att jag ska ha kvar Södra som förstaval.
Blivit omkringputtad i en ring som bestod av mina kärleksfulla klasskamrater.
Fått ont i magen.
Blivit sugen på banan.

Tyyyp så. Purre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0