giant turtle

Sitter i köket och deppar INTE. Däremot dricker jag varmt vatten med honung för att kanske förhoppningsvis möjligen bli av med min förkylning någon gång i livet. Men det är fan hyfsat jävla tveksamt... Det är nog som min ärliga vän Wille säger, jag är en hypokondriker. Förstorar upp saker och tror att jag kommer dö varje gång jag hostar till en aning.
Jag är så söt.
Det är min sköldpadda Börje också. Börje? Jag måste ha tänkt på något annat igen. Kära någon, vart för världen mig?
Utanför fönstret FLYGER en båt. Soft när det händer extraordinära saker.

Kommentarer
Postat av: mammma

Haha sammarna är Out Of Limits för hur over the line man får vara. Men man har ju alltid estetarna annars... Men du söker sång va? Jag fick 19 på vrg, vet inte hur mycket gränsen brukar höjas så är inte säker på att jag kommer in. Därför har jag vrg först och södra sen och om jag inte kommer in på vrg så är det ödets fel att jag går på södra, så slipper jag välja själv! Naaais? Vilken fick du högst på? (eller du fick säkert max på båda?) pzzz

2010-05-08 @ 17:08:14
URL: http://gratte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ofta! Jag fick 320 på singer-songwriter & typ 287 eller nåt på sång.. & jag tyckte den sökningen gick bäst av alla! Vad fick du? Nu känner jag att det är typ en dag kvar & jag har fortfarande inte bestämt mig. Funderar på att typ lotta. Hehe..

2010-05-09 @ 13:14:37
URL: http://gratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0