jag kan prata valska

Hehehehhehee, jag och Marki är galna. Eller inte!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alla säger att allt känns cp.
Nu ska jag skriva en lista på konstiga saker Anna har varit med om.

-Serverat latte till Mikael Persbrandt, prinsessan Madeleine och han som spelar Kurt Wallander.
-Räddat livet på två människor. I förrgår. Orkar inte dra historien, men det var COOLT.
-Skrikit nazisthora till en kille på sin polska vars farföräldrar dog i ett koncentrationsläger.
-Skaffat många tiotal vänner på tunnelbanan.
-Försökt ta livet av en kompis, men misslyckades och bröt endast dennes arm.
-Försökt bränna upp skolan i tvåan.
-Samlat på myror i en kritburk och dragit av benen för att de inte gick att rita på.
-Hennes högsta dröm är att skrika "EN BOMB" och börja springa på t-centralens tunnelbanestation.
-Trott att hon var Pippi och hoppat från en berg, vilket resulterade i att hennes mamma svimmade.



Jag och Anne i vår bästa dager. Åhhhh.


Kommentarer
Postat av: annabanana

min livshistoria i ett nötskal!

2010-03-19 @ 11:40:24
URL: http://jegganitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0