yesterday

Håhåjaja.
Internet fungerar!!!!!!!! Så jävla skönt!!!!!!!!!! Förutom den lilla, obetydliga, nästan icke ens existerande detaljen att vi inte har någon dator i hemmet. Vår stationära är nämligen ur funktion efter oräkneliga virus och andra ohyfsade sjukdomar, och både jag och Måns har blivit tvingade att lämna tillbaka våra datorer till skolan. Vad är det för jävla snålfasoner?! Nu har vi alltså bara mamma och pappas jobbdatorer kvar. Och mina föräldrar jobbar... en del. Höhö.

Annars leker livet när man schteker. Orkar inte fixa till föregående mening så att den rimmar, ni fattar grejen.
I förrgår kom vi hem från en veckas eskadsegling i ytterskärgården, tillsammans med världens bästa vänner till familjen. 30 pers, 7 båtar, MYGGBETT, nattbad, spökhistorier, solnedgångar, skratt, måsbajs, grillning OCH SÅ VIDARE. Så underbart skönt. Förutom det där med måsbajset såklart, låg på fördäck och solade och var inne i någon slags dvala när jag får (vad jag tror) solkräm över hela ansiktet, bröstet och magen. Efter en stund märker jag att den där solkrämen är onaturligt varm för att vara solkräm, så jag tittar efter en extra gång och konstaterar att de gröna klumparna i den förmodade solkrämen säkerligen vittnar om att det är måsbajs. Mycket måsbajs. Såhär såg jag ut när det begav sig:



Det var mysigt.

Imorgon bitti åker jag, Camilla och Julia till Gotland på äventyr, hör av er om ni råkar ha vägarna förbi Visby!
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0