onöd

Solen lyser och det är kallt. KALLT. Viiiilket gör att jag vägrar gå ut trots att SOLEN LYSER. Alltså, solen lyser och det är kallt Jag sitter i köket i lila tofflor, bruna shorts med kaffekoppar på och en supermantröja som jag köpte under min tomboy-period i åttaårsåldern. Har pluggat lite NO, ytterst lite SO och ska ta itu med franskan snart. Först ska jag fixa lunch tänkte jag. Jag har blivit duktig. Pumpade på gym i 1,5 timme igår med Elle och Camilla, vilket var det absolut skönaste jag gjort på väldigt länge. Alla spänningar pyste liksom ut ur öronen och jag kunde hålla på hur länge som helst. Nej nu ska jag äta chips. Eller en semla. Puöööösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0