here you gooooooooooooooo

SVAAAAAAAAAAAAAAAR på frågestunden!!!!!!!!


Varför är du så snygg och musikalisk? /Paulina
Ställ frågan till din spegelbild i stället Paulina!
Vad har du för betyg?
Ett G (TEKNIIIIIIK), sex MVG och resten VG=270 points.
hatämne i skolan?
Teknik.
Hur mår du? :)
I allmänhet FÄÄÄTT bra, i skrivande stund såååådär.
Varför är du så underbar?
Varför är DU så underbar Blanca?
råsa eller blått?
Blått på mig!
äta elefantbajs eller ditt egna?
Elefantbajs tack.
sjunga eller spela?
Sjunngggaaaaa
är du en bra gitarrlärare, om ja, kontaktar jag dig innom kort!
SJUKT BRA! Gör det så blir jag glaaaaaad!
blev du rädd att jag är ngn psykostalker som har koll på dina kläder och vill spela gitarr i din
närhet?
Nej, jag blev glad över att någon vill stalka mig :)
vad är du rädd för?
Åååh, jag kom på något häromdan..... Tecknad film är jag rädd för, har alltid varit. Det kan ha varit det.
är du oskuld?
Nej jag pippar med hela världen hela tiden!
Vem av dina vänner är typ smartast?
TYP smartast? Alla är TYP smartast.
Beskriv dig själv med 3 ord! :)
Glad, musik, korv
gillar du korv?
I teorin JA i praktiken HELL NO, det är det värsta jag vet faktiskt.
vem av dina vänner är smartast/galnast/snyggast/segast?
Allaaaaaaaaaaa! Nej men sluta, det där tänker jag inte svara på för alla är allt det där fast på olika sätt! Fast segast.... det är faktiskt jag själv :(
banan eller äpple?
Banan såklart. Vadå äpple?
skulle du kunna vara tillsammans med en mongolid?
98% av min omgivning består av mongolider så ja.
ADHD eller damp?
ADHD är lite roligare att säga eftersom de flesta använder damp oftare. Man känner sig liksom lite mer speciell om man säger att man får ADHD-anfall!!!!!!!!!!!! Och jag får skämta om det för jag har bytt sjukdomsskämt med Simon!
när känner du dig sexigast?
Konstigt nog när jag har sminkat av mig och har rufsigt hår och nyborstade tänder och en stor t-shirt och trosor och precis ska krypa till kojs.
varför dricker du kaffe fast du inte tycker det är gott? (Det är som att röka bara för att man tycker
att det är coolt, tycker jag.)
Jadu lilla vän, om jag är sugen på kaffe så dricker jag kaffe. Då spelar det ingen roll om det smakar bajs eller ej, för har jag bestämt mig för något blir det så. Och du, att röka är LITE mer idiotiskt än att dricka kaffe en gång i veckan.
Har du rökt nångång?
Nej, det har jag inte och kommer aldrig att göra.
Varför har du alltid så tråkiga kläder?
Haha, den där frågan får du nog formulera om lite tror jag. Kanske "varför tycker JAG att du alltid har så tråkiga kläder?". Förresten, passa dig för att missbruka ordet "alltid", du kan omöjligt ha koll på vad jag ALLTID har på mig.
Brukar du dricka med måtta?
Det händer! :)
Vad är det finaste någon har sagt till dig?
Det finaste? Hm. Jag blir gladast när någon som jag känner bra säger något positivt om min personlighet. Jag blir gladast när folk säger att de blir glada av mig!
Hur känner du inför sköldpaddor?
Nakenhet, sprudlande glädje och gnutta nedstämdhet.
Vad är enligt dig din bästa respektive sämsta egenskap?
Min bästa egenskap.... att jag har väldigt lätt att förlåta. Sämsta är att jag har väldigt lätt att överdriva och förstora saker när det kommer till mig själv och vad jag gör.
Hur gammal var du när du insåg att du kunde sjunga?
Haha, jag brukade skriva låtar när jag gick på dagis och sjunga på sångsamlingarna inför alla. Det var tider det!
Varför är du så smal, fast du inte tränar? ;)
För att jag bajsar så mycket!
Vad får dig att känna dig osäker?
Överbegåvade människor och att sjunga för en liten grupp människor!
Olle eller Sven?
Olle.
Anser du dig vara kristen?
Ja, det gör jag nog. Eller kristen och kristen... Men jag tror på Gud kanske. Eller jag vet inte.
Vem skulle du helst ha sex med, Göran Persson eller Maud Olofsson?
Maud. Mina barn ska ha BLÅTT blod!
Hur gammal är dinmamma?
Det här är pinsamt, jag är inte helt säker! Hon är född -65, vilket borde betyda att hon fyller 45 i år. Hoppas det!
favoritfilm?
Pippi och barnen i Bullerbyn.
vad är meningen med livet?
Musiiiiiiiik, vänner, sommaren, familj, fortplanting av den egna arten.
kan du läsa noter?
Jag går ju i musikklass så jag är väl inte HELT lost. Jag kan sjunga hyfsat och spela efter g-klaven, men inte i f-klav för då måste man tänka!
har du någonsin varit kär?
Jag tror det.
kramas/kyssas?
Kyssas! Jag älskar pussar!
vilket gymnasium ska du söka till och varför?
Jag kommer söka till (i ordning) Södra Latin, VRG Jarlaplan, Stockholms Estetiska, Rytmus och kanske Kulturama. Jag vill helst gå på Södra eftersom det verkar vara så grym musik, och även en väldigt bra skola.  
vad för slags musik lyssnar du på?
AAAAAAALLT mellan himmel och jord. Just nu är jag väldigt into svensk musik som Melissa Horn, Bo Kaspers orkester, Riltons vänner och Real Group.

Kommentarer
Postat av: Simme

Din dumma Epelepsiböld! Jag har ju inte ADHD :(

2010-01-06 @ 22:31:59
URL: http://simmesimon.blogg.se/
Postat av: Johanna Frostling

Det trodde jag :( Förlåt :(

2010-01-06 @ 22:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0