veckan i ett nötskal

Godmorgon folket! I stundens hetta mår jag förskräckligt illa, men den känslan hoppas vi dör snart. Skulle verkligen behöva träna idag känner jag...... Måste ta tag i NO:n. Och franskan. Om ni vill skriva en bok om det.
Jag kör en My (eller My kör en bloggare) (fast My hatar bloggare) och sammanfattar veckan i lite bilder!


Ellanbellan var såhär snygg i onsdags i Romme!

Och såhär snygg var Joupi!

Och såhär snygga var vi tillsammans! (jag måste sluta med tungposen)

Och i fredags hade My middag för oss 9 (hihi). Hon är rätt snygg hon med.

Åååååh jag får damp i huvudet av mina snygga kompisar!!!!!!!

Sofia, jag och Patricia medans allt var frid och fröjd.
Bilderna från i fredags är snodda av Hannah.

Igår var det sweet sixteen hos den här bruden!

Vilma och Simon, två favoriter!

Najse människor.

Basse, Slisk-Nils och jag. Slisk-Nils tycks inte gilla mig. Jag gråter lite.

Det har varit en bra vecka. Mucho bien. Nu är det bara en kvar till lovet. Herregud vad fort det går.


Kommentarer
Postat av: cornelia

meeen najs skidoutfit råttisss!!!! måste införskaffa mig i nya glajjor om jag ska åka med dig på påskis känner jag. fan vad snygga dina var!

2010-02-21 @ 12:27:28
URL: http://corny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0