sove

OJ vad jag är trött. Men glad, och speedad. Vi hade kultureftermiddag idag, vilket var sjuuukt kul men galet jobbigt. Så jävla skönt att det äntligen är över, helt stört. Synd bara att ingen fattar hur mycket jobb det ligger bakom en sådan sak, och hur mycket skola man missar............ Hehe. Men mitt sportlov ska ju faktiskt spenderas hemma så jag har tid på mig att komma ikapp. Nej nu babblar jag bara, hade tänkt ta en dusch och sedan sova i tusen år minst. Tänker lätt stanna hemma ikväll om det inte händer något annat livsviktigt.  

Kommentarer
Postat av: cornelia

råtttttaa om du också är hemma på lovet tycker jag att vi träffas liteee:D

2010-02-27 @ 01:02:33
URL: http://corny.webblogg.se/
Postat av: Kajsa

Hej Johanna! Jag heter Kajsa och undrar vad din kompis Camilla spelar för låt på piano? Och om det finns noter eller låten på youtube. :)



MVH Kajsa

2010-02-28 @ 15:17:41
URL: http://kajsalindmark.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0