små negrar i sanden

Suuuunday! SUNday, soool! Det VAR sol. Nu har den gått ner förstås. Det här har varit en mycket bra helg måste jag säga. Fredagen var rätt misslyckad EGENTLIGEN, men med Myran i hasorna löser sig allt ändå. Gårdagkvällen spenderades med Anna och av en slump Mira på nattliga äventyr, trevligt! Och idaaaag har jag gymmat med Juliafuliakulia, vilket var NAAAAAAAAAAAAAAAJS. Mmmmm, äntligen har jag förstått tjusningen med att träna. Efter 15 år och... 8 månader i soffan så har jag insett hur skönt det faktiskt är att vara helt död i hela kroppen. Mumse! Nu borde jag ta tag i NO:n, men jag känner verkligen inte för det. Verkligen INTE. Ikväll ska jag och min familj ha en nostalgiafton och kolla på Tsatsiki och äta glass. Dom är ju rätt bra ändå, familjen. Men JA. Adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0