på sex ben

Jag har en vän. Eller inte en vän förresten, jag har en.... you tell me, jag vet inte vad man ska kalla det. Hon heter My i alla fall. Hon är rätt underlig. Igår till exempel, sitter jag och tittar på Mamma Mia. Helt plötsligt börjar det vibrera i mina nedre regioner och jag tar upp mobilen där det står "Myrbarn". Jag trycker på "svara" och säger med kraxig röst "hallåååå?", varpå hon säger flämtande "heeeeeeej, GUD vilken tur att du svarade!!!!!!!!!" oj tänker jag, vad har hänt liksom....? Och när jag ställer den frågan avbryter hon mig genom att säga "jag ringer dig snart" och lägger på. Och har hon ringt? Nej................... Hallå? Du är konstig Myran, men du är rätt ok ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0