det bästa med julen är ett evigt liv

Hej mormor och morfar, kul att ni läser min blogg! Ganska i alla fall. Bara så ni vet är ni världens bästa mormor och morfar.
När jag kom hem somnade jag och sov i tre timmar. Min kropp är så himla trött, mörkret gör att den liksom aldrig vaknar. Men imorgon är det fredag och det ska bli så fantastiskt. (Fantastiskt, HAHA. Fin jag är).
På lördag måste ni kolla på Postkodlotteriet. Där är jag med tillsammans med några andra sångare och står superspontant lutad mot en pelare och sjunger luciasången. Och på måndag får ni VERKLIGEN inte missa luciamorgon kl 7 på morgonen och kl 18. Det kommer bli bag. Hehe. Det var faktiskt en riktigt bra dag igår kom jag på nu. Jag och Ebba blev uppraggade av en viktig person och det kändes väldigt bra.
Nej nu ska jag läsa frostis.blogg.se. Världens bästa blogg skriven av Johanna 14 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0