slumra in

R sa till mig igår att jag borde börja blogga om saker folk kan relatera till. Att den skulle bli bättre då. Haha. Ha. (Aldrig).
Klockan är bara 10.10. Hm. Idag borde jag göra något produktivt känner jag på mig. Men jag har inget att göra. Alls. Förutom typ köpa julklappar men dagen innan julafton blir inte sig själv om man inte stressar ihjäl sig för att man inte köpt allt. Så det får vänta.
Ikväll har jag julkonsert med Nacka-kören och jag och Sara ska sjunga The Christmas Song. Mm................... vi har repat en gång. Vi kommer improvisera hela, men sånt sätter ju bara lite spänning på vardagen.
Jaaaaa, jag har ju så otroligt mycket att skriva om som ni märker. Nej. Nu ska jag kolla på julkalendern. DEN ÄR VERKLIGEN BÄST!!!!!!!!! Roger är min idol (vet ni? jag skrev "Idol" med stort I först. Dysse?). Och Ingo ska typ föda mina barn. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0