mmaaaama

Jaså jaha, här sitter man och suger i sig lite naturell yoghurt med omogen besprutad persika i. Supergott!
Gick faktiskt och la mig för 40 minuter sen men efter två minuter insåg jag att det inte skulle fungera att sova. Så, vad ska man hitta på nu då? Jag känner ett litet litet sug efter att testa "jag har tur"-knappen på google. För att se vad som händer. Men jag vågar nog inte idag heller. Förresten har jag de senaste dagarna kommit på mig själv med att när någon påpekar att man inte är ett spöke, svara "neeeej jag är inte alls brun, inte LÄNGRE. Jag VAR brun, men allt har gått bort". Eh, va? Var det någon som sa skön tjej? Vem? Herregud vad jag stör mig på människor som alltid ska komma med ursäkter. Herregud vad jag stör mig på mig själv ibland.
En till sak jag har kommit fram till är att om en vecka kommer jag ligga orörlig i en liten blodhög full med slem och annat gott. För om en vecka börjar jag Södra. Hjälp.
Det har börjat klia lite i mitt huvud igen. Borde söka upp en luskam (var tvungen att googla "kam" för att se om det stavas med ett eller två M. Pinsamt.) Oddsen för att jag skulle ha löss är ju rätt överhängande eftersom jag har haft det 10 gånger detta år. Börjar nästan tro att någon skickar ut inbjudningskort till fest i min hårbotten och sen är festen där uppe så rolig att de bara är tvuuuugna att gå dit igen för att det var så hiiiimllaaaa trevligt sist. Jo jag tackar ja.

Ungefär sådär går mina tankebanor just nu. Nu tänker jag äta en vindruva. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0