jag försöker hålla hårt i nåt

Kom precis hem efter en kort liten visit ute i vår vackra skärgård. Skärdgård skrev jag först men sen strök jag det.
Nu, äntligen, tänkte jag väl på något sätt försöka landa. Ska fixa mitt rum.... mmmm. Just nu är det bara kritvitt med en dubbelsäng med ett blått överkast och en garderob utan garderob. Jag vill sätta upp svartvita foton i svarta ramar på väggen ovanför min säng...... och köpa ett sammetsöverkast i någon färg.... kanske mörklila eller grönt...... eller ljusrosa.... och köpa stora svarta bokstäver, ett J och ett A som bildar ordet "JA" (jag vill ju inte att ni läsare ska fastna för all evighet här på bloggen när ni försöker lista ut vad J+A blir.... tyckte att det var bäst att vara tydlig)........... och rita en garderob som en snickare ska specialbygga så den passar perfekt........ och ett litet, litet skrivbord bredvid sängen i mörkt trä som matchar min träkista........ och ett stort, dött djur av något slag på golvet....... och stora döda lurviga djurkuddar i sängen............. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH nu får jag panik för att jag är så TAGGAD på att inreda! Om jag inte lyckas inom musiken ska jag LÄTT hålla på med inredning. Det riktigt kliar i fingrarna på mig!!!!!!!!!!!!!! Nähä, nu sluddrar mamma att jag aldrig hjälper till här hemma och måste packa upp några jävla väskor som hon påstår har stått i hallen i flera veckor. Förstår inte vad hon menar, men det är väl bäst att göra som hon säger. Inte väcka den björn som sover. Eller kanske snarare inte sparka på en redan ilsken lejonhona.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0