mammamaa du e fiiin

Jag sitter i matrummet. Utanför fönstret är det kolsvart men rummet jag sitter i är upplyst av levande ljus. En lätt pust av kaninbajs nådde just min känsliga näsa och jag ryser till av obehag (håller på med omgivningsbeskrivningar på svenskan). Idag har jag haft min första individuella sånglektion på Södra och det var UNDERBARTI. Och så har jag spelat piano hos min ny-gamla världens bästa Vesna för första gången. Svårt men ack så kyyl. Imorgon har jag engelska BARA. Sen ska jag och Ebba äta pannkakor@mitt kök. Najs? Nice.
Jag och Myre i lördags utanför Popaganda lyssnandes på hot chip. Nästan. Jag ser lite ut som någon slags snusmumrik av något slag (finns det olika sorters snusmumrikar? Nä.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0