filt

Eftersom att jag får så många kommentarer om att jag borde blogga mer förbarmar jag mig över er och skriver detta inlägg.
Mitt halsont börjar gå över lite. Lite. Imorgon kommer jag vara helt frisk, det är jag säker på.
Min kreativa dag igår resulterade förresten i många trevligheter. Målade en tavla till exempel. Tyvärr blev den så ful att jag till sist skrev "HAHA" med svart oljefärg över hela. Tips: måla inte med svart oljefärg om ni inte vill måla hela huset svart sedan. Jag lyckades även åstadkomma ett armband och designade om en av pappas gamla t-shirtar. Och stökade ner rummet, om det nu kan räknas som kreativitet.

Förresten fattar jag inte vart tiden tar vägen. Den bara rinner iväg hela tiden, jag fattar ingenting. På onsdag åker jag till Åre. På söndag kommer jag hem och på måndag börjar skolan. Efter det är det........ åtta veckor kvar med klassen. Herregud. Och innan skolavslutningen ska man hinna med att ligga i gräset och äta glass på lunchen, boka biljetter till min, Camilla och Julias roadtrip till Gotland, en weekend med pappa, Anders och Vilma i Milano, vårkonserter, temadagar och annat kööl. Fattar inte att allt detta kommer vara över om åtta veckor. Shit pommes frites. Jahaja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0