varför?

Fan. Jag är så besviken. Så jävla besviken på mig själv. Det är jag faktiskt oftast, mest på grund av att jag vet att jag kan så mycket bättre än vad jag visar. VARFÖR vill jag få klassen att skratta när jag svarar på frågor? VARFÖR är jag så oseriös? VARFÖR är jag så ineffektiv? Som nu till exempel. Jag sitter och skriver det här, när jag har so-prov i morgon. Ett so-prov som bygger på lektionsanteckningar. Och hur många lektioner har jag varit på den här terminen? 2. Och så har jag en franskaläxa till i morgon, som jag glömde i skolan. Bra jobbat Johanna, du är så BRA. Verkligen!
Provjobbningen gick sådär. Jag gjorde fel exakt hela tiden, och de verkade lite irriterade på mig. BRA Johanna.
Jag saknar min My.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0