matilda är en korv

Hej. Min buss går om en halvtimme, så jag tänkte passa på att ordbajsa lite. Sånt är ju jag ganska bra på. Jag önskar att jag kunde gå i klackar. Det är något fel på mig. Jag ser ut som en handikappad kossa varje gång jag ska vara fin, och det blir ju inte så... fint. Varför föddes alla andra flickor på jorden med förmågan att bokstavligt kunna sväva fram i klackar? Orättvist.
Egentligen borde jag plugga. Massor. Jag har sjukt mycket att ta igen. Men vem orkar egentligen? Jag borde ta tag i skolan över huvud taget. Särskriver man det, eller skriver man överhuvudtaget? Nej, det såg fel ut. I alla fall, jag kommer inte höja mig i något den här terminen. Synd för mig. JÄVLIGT synd för mig. Jag bara förstör för mig själv ju. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. Men jag är glad. Pusse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0