parenteser

Jag hatar att vakna av att mina föräldrar bråkar. De bråkar alltid på lördagar, det har de gjort så länge jag kan minnas. De jobbar så mycket att de inte hinner bråka i veckorna. Jag tror det var därför de skildes. Då var jag nio. När jag var 13 flyttade de ihop igen. Om jag tänker tillbaka på de fyra åren får jag rysningar, den perioden var absolut det värsta jag har varit med om. Jag vet inte varför det verkade ta så mycket hårdare på mig än på andra när de separerade, men jag trodde inte jag skulle överleva. Kanske var det min tendens att överdriva som spökade. Eller att jag älskade de så otroligt mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-10-10 @ 11:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0