fåglar

Goooodmorgon mina sockertoppar! Dagen börjar med en struken sovmorgon, vi ska nämligen ha NUTIDSORIENTERING! Nästan lika tråkigt som vanligt orientering, men eftersom jag är en snäll flicka går jag till skolan och gissar alla svaren (jag har nämligen aldrig kunnat ett enda svar på den där förbaskade enkäten, jag är stört oallmänbildad). Efter det har vi repetitioner heeela dagen lång, med undantag för min sånglektion på lunchen. Toppen! Nu borde jag göra mig i ordning, bussen går snart.

Kommentarer
Postat av: Felix

Nutidsorienteringen vinner vi! : D

2009-10-06 @ 07:39:27
Postat av: Anonym

VILL DU BLI VECKANS BLOGG?

OCH VINNA EN PERMANENT LÄNKNING (vilket ger dig fler läsare)

VAR MED OCH TÄVLA PÅ http://contest.blogg.se !



LYCKA TILL!

2009-10-06 @ 08:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0