min tunna karaktär, bara vrider och vänder sig

Jag är en knäppis. Jag sjöng hos min sånglärare Ola idag. Jag tar sånglektioner hos en annan lärare också, så jag har inte varit hos honom sen i februari. Jävla adrenalinkick varje gång man har varit där, han är så GRYM. Jag blir alldeles sprallig varje gång. Sjöng jazz, något som jag inte har sjungit så mycket faktiskt. Vet inte riktigt om min röst är gjord för den genren men det gick helt ok.
En annan rolig sak som hände idag var att vi fick tillbaka våra matteprov. Och vet ni? Som jag förutspådde fick jag mitt första G genom tiderna. Jag blev sur och gick ut. Ett poäng ifrån att klara mitt mål; att aldrig få G. Men nej nej. Äsch, jag överlever kanske. Om inte så vill jag ha gröna och lila rosor på graven, bara för att göra det svårt för er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0