meningen med livet

Jag saknar min blogg! Så nu kanske jag kommer smygande tillbaka... Det lär ni märka. Sen sist har jag hunnit med en hektisk men rolig helg med massa olika fölk, massa godis och en dag med endast repetitioner och orientering. Jag totalvägrar orientering, VARFÖR ska man göra saker man inte tycker är kul? Om det är något jag inte tänker göra är det att springa förbi mitt liv med en jävla karta i handen. Jag HATAR orientering. På fredag har vi orienteringsdag. Klockan 8.10 börjar vi. Tänker jag vara med? Verkar det så?
Jag hatar franska också förresten, eller franska hatar mig. Eller det är nog ganska ömsesidigt förresten, vi funkar liksom inte ihop. Men jag har kommit på en lösning! Man skiter i det man tycker är tråkigt och fyller livet med massa trevliga saker och lever i nuet! Bra? Ja. Långsiktigt bra? Nja. Beror på hur man tänker. Jag tänker inte sitta där som 90-åring och ångra att jag slösade bort mitt liv på orientering och franska. Never.

Kommentarer
Postat av: Felix

Tjenare Johanna, jag diggar dig ; )

2009-10-05 @ 20:14:20
Postat av: Julia

Jag önskar att jag kunde tänka mer som dig johanna <3

2009-10-05 @ 20:18:41
Postat av: punkt

Intressant tänkt faktiskt :D låter ganska vettigt

2009-10-05 @ 21:47:41
Postat av: Hanna Cedermark

BRA JOHANNA! Så ska det låta, vi bildar klubb :)Love ya

2009-10-06 @ 10:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0