sunny day

Jag sitter i köket med My. Ilskan har kokat i mig hela kvällen, men just nu står den bara på sjudning. Jag vet inte riktigt vad det är jag är arg på, men jag tror att det är mig själv. Jag är så arg för att jag aldrig kan göra något bra, aldrig bli nöjd. För att jag alltid skjuter upp saker till sista sekund och för att jag aldrig går och lägger mig i tid. Och för att jag blir så fruktansvärt nervös varje gång folk tittar på mig. Livrädd.
Nu har jag och My tagit oss ner till mitt rum. Vi sitter knaprandes på cheeseballs och knappandes med våra bloggar. De mest seriösa bloggarna i världen skulle jag tro. Vi har varit duktiga ikväll. Pluggat ögonen ur deras hålor eller nåt åt det hållet.


Kommentarer
Postat av: Simme

vad heter my's blogg??:)

2009-05-20 @ 07:47:57
URL: http://simmesimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0