if you need me, call me

Hallå, okej nu ska jag säga såhär. Eller ja, ni märker ju antagligen vad jag kommer säga men WHATEVER! Jag har ca 25 besökare om dagen här på denna fina blogg. (stolt). Men typ... tre som kommenterar? Är allt jag säger så ointressant att det inte är värt att tillägga ens ett litet ord? Tydligen....
Eftermiddagen och kvällen har som sagt spenderats med Camilla och Julia, mina små änglasångare. Mmmmm, jag njuter så fort de tar ton. Vi ska sjunga på nationaldagskonserten den 7:e juni! Låten är hemlig tills vidare. Om någon är intresserad av att komma är det bara att kontakta mig! Biljetterna kostar endast 200 spänn! Nästan gratis ju.
Men jag tror det blir bra, det där. Förövrigt så mår jag riktigt bra. Förutom den lilla pyttedetaljen att JAG VILL VARA KÄR!!!!!!!!!!!!!!! HAAAAALLLÅÅÅÅ, come give me love förfan!
Jag tänker inte sova i natt. Om det är någon annan som tänker som jag går det bra att komma hit och joina.
Allt för mig just nu tror jag.
Puss då.

Kommentarer
Postat av: Simon

korve:) du har den bästa bloggen!!

2009-05-10 @ 22:48:06
URL: http://simmesimon.blogg.se/
Postat av: Anonym

vafan är det för jävla person här ovanför som skriver "korve"!!? :O :P vem skriver sånt liksom........

2009-05-11 @ 08:54:35
Postat av: Johanna F

Det är en av mina bästa kompisar Simon :) Ett litet internt ord sådär, men shit vad det måste verka konstigt om man kommer utifrån.. Haha :D

2009-05-11 @ 10:36:23
URL: http://heltonormalt.blogg.se/
Postat av: Anonym

der är det :) ett enkelt tips för att få fler besökare på bloggen: Fler bilder! du har för få bilder :D mer! nu!

2009-05-11 @ 22:12:04
Postat av: Johanna F

Tack för tipset, men jag har ingen bra kamera! :(

Vem är du din lille anonyma mystikens mästare?

2009-05-11 @ 22:29:29
Postat av: Anonym

jag är batman...

2009-05-12 @ 19:38:32
Postat av: Anonym

ps, tråkigt det där med kameran. eller snarare kameran som inte existerar :P

2009-05-12 @ 21:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0