ordet "lagom" finns bara i svenskan

Ååååh, vet ni vad jag är riktigt, RIKTIGT jävla trött på? Att vi sätter så jävla mycket gränser för varandra. Detta eviga snack om vilka som "får" och "inte får" sjunga på olika konserter till exempel. Jag vet att ni snackar skit om mig för att ni tycker att jag tar för mig för mycket när det gäller musiken. Men vet ni? Jag bryr mig inte ett skit. Inte ett jävla skit. För att sjunga är det jag brinner för mest, och då tänker jag göra det också, det spelar ingen roll vad ni säger. Jag fattar inte hur man kan tänka så, jag tycker bara att det är sjukt kul om någon vågar ställa sig på scen och sjunga. Jag skulle aldrig i mitt liv tänka att den gör det bara för att den tycker att den är så bra. Aldrig. Hallå? Så jävla typiskt Sverige, lilla landet lagom. Så snälla flickor och pojkar, ta bara för er! Livet är för kort för att sitta och vänta på att någon ska göra det åt en.

Kommentarer
Postat av: Anonym

betyder inte "enough" typ lagom? :D

2009-05-25 @ 22:27:33
Postat av: Tove

Johann!! Jag vet nte vad folk säger men du ska inte bry dig ett jävla skit!! Du är jätteduktig och det är skitbra att du tar för dig!! Gör man nte det så kommer man ingebstans här i livet ;)

Så dom som säger något annat kan gå och hänga sig, för om man inte tar för sig så kommer man ingebnstans ;)

Sjung som fan Johanna Frostling :D<3<3<3<3

2009-05-26 @ 10:03:43
URL: http://toowish.blogg.se/
Postat av: Tove

Johann!! Jag vet nte vad folk säger men du ska inte bry dig ett jävla skit!! Du är jätteduktig och det är skitbra att du tar för dig!! Gör man nte det så kommer man ingebstans här i livet ;)

Så dom som säger något annat kan gå och hänga sig, för om man inte tar för sig så kommer man ingebnstans ;)

Sjung som fan Johanna Frostling :D<3<3<3<3

2009-05-26 @ 10:03:57
URL: http://toowish.blogg.se/
Postat av: Johanna F

Tack Tove, för allt!

Och njaaa, enough betyder tillräcklig mer... Inte ordet lagom med den meningen vi har.

2009-05-26 @ 11:48:26
URL: http://heltonormalt.blogg.se/
Postat av: Simme

Heej johanna!!! Jag tror ingen tycker så om dig<3

DEt är nog bara så att vissa tjejer blir lite besvikna när deniel gillar vissa sorters röster mer än andra och det gör att några i klassen får alltid solo, men du får väl inte tillräckligt med solo tycker jag;)

2009-05-26 @ 16:36:24
URL: http://simmesimon.blogg.se/
Postat av: Blanca

Hmm, heelt rätt. Sedan jag flyttade till nz har jag växt otroligt mycket mentalt, och det beroro mest på att jag har lärt mig att ta för mig av livet :)

2009-05-30 @ 03:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0