message from the dark side

Hola!
Er alldeles egna Johanna Banana is back on track! Jag har varit och klippt mig idag! Jag började med att säga "ja, egentligen vill jag ju inte klippa mig alls". "Nehe, okej...." säger min frisör. Och jag säger "klipp högst en centimeter i alla fall". Men när han är färdig så säger han "jag tog fyra centimeter ändå, men jag vågade inte säga något". Jag ger honom mördarblicken och han får genast bråttom därifrån. Grrrrrr. Mitt hår! Hallå?
Jaja, det växer väl ut. Eller nåt. Kvällen har spenderats med pluggpluggplugg. NO. Jag avlider i min fängelsehåla, det här är inte okej! Nog pratat om skolan.
Jag vill vara kär. Hur många gånger har jag sagt det nu? Jag är verkligen desperat. Fett synd. Det är något stort jävla problem med mig. Blä.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bli kär då! :D

2009-05-13 @ 20:36:16
Postat av: Johanna F

men i vem? :D

2009-05-13 @ 21:40:58
URL: http://heltonormalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0