helt normalt

Hello dödens deadhead!
Johanna´s calling from Lännersta, Nacka, Sweden, Europe, and so on... Hope you're fine!
Höhöhöhö, skämta. Snart kommer Julia och Camilla hit, vi ska feeeeesta för jag är ensam hemma i kväll! Skämt åsido. Tss. Vi ska SJUNGA! Och PLUGGA!!!!!! Och äta middag.
Jag är lite hyper, har en släng av grov irritation i magen. Jag har nämligen varit utelåst i en och en halv timme. Och jag skyllde på Måns, men egentligen var det inte hans fel kom jag på sen. MEN INTE MITT HELLER! Lalalala.
Jag är hungrig, vårt kylskåp är fullständigt tomt. Ajajaj.
DÖDENS DÖD.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är soet

2009-05-10 @ 22:03:23
Postat av: Anonym

/hemlig beundrare vid namn Palle hehe

2009-05-10 @ 22:03:50
Postat av: Johanna F

hm, myran. om du hade sagt det där högt, hade du sagt det med dialekt då? och sagt att din mamma hette hildegard?

2009-05-10 @ 22:17:35
URL: http://heltonormalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0