duellen

Såhär kan det se ut när jag och Moa diskuterar strul på msn.

heltonormalt.blogg.se säger:

massa tunga, eller hur?

för mycket grabbar säger:

JAAAA

för mycket grabbar säger:

VAD VILL KILLAR MED TUNGA?!

heltonormalt.blogg.se säger:

JAG VET INTE!

för mycket grabbar säger:

HA HA HA

heltonormalt.blogg.se säger:

****** HADE OCKSÅ FÖR MYCKET!

för mycket grabbar säger:

JA GUD JA!

för mycket grabbar säger:

det är inte GOTT!

för mycket grabbar säger:

BLÄÄÄÄ

för mycket grabbar säger:

bara när man är skitkåt liksom!

heltonormalt.blogg.se säger:

som en ångkokt snigel i käften

heltonormalt.blogg.se säger:

hur sexigt liksom?

för mycket grabbar säger:

haha ellerhur, man ba MMMMM liksom

heltonormalt.blogg.se säger:

mmmmmmm, SNIGELPATÈ TILL MIDDAG!
för mycket grabbar säger:

JA MAMMA JAG VILL HA!

heltonormalt.blogg.se säger:

med BAKpotatis!

för mycket grabbar säger:

fyndigt johanna.


Kommentarer
Postat av: bosse

jahaja

2009-05-23 @ 21:37:35
Postat av: Anonym

haha:P

Fast man fattar ju ABSOLUT inte vem ni snackar om;)

2009-05-23 @ 22:53:47
Postat av: Simme

den senaste kommentaren var jag;)

2009-05-24 @ 15:29:03
URL: http://simmesimon.blogg.se/
Postat av: moa

kör hårt johanna, vi är så grömma ;)

2009-05-26 @ 12:26:48
URL: http://moaissuperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0