memory of our song

Söndag var det ja. Jag har suttit och kollat på tv-tabbar med pappa och skrattat så vi kiknade. Haha.
Ååååh, ikväll är det Gossip girl! Yeaaah. Och vet ni? Jag har lyckats hålla mig borta från godis HELA DAGEN! För de som inte vet är mina planer att hålla mig helt borta från socker den kommande vecka. Wohooo, lycka till liksom! Jag och My är Sveriges mest sockerberoende människor nämligen. Eller okej, hon är faktiskt snäppet värre. Men i alla fall så har jag lyckats idag förutom sockrad müsli som jag inte låtsas om. Nej fan, jag ska klara en vecka nu. En vecka liksom, hallå? Det är ju bara att äta massa frukt och dricka smoothies! Fan vad bra det ska gå.
Det var allt för mig.


Kommentarer
Postat av: Simon

Bra Johanna:D

Jag klarade 3 veckor HELT utan socker:P

Då borde du klara en vecka:D

Det är jätte lätt.

Mycket frukt och sockerfri yoghurt klarade jag mig på;)

Lycka till IAF!!

2009-03-30 @ 21:48:28
URL: http://simmesimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0