the livin' is easy

Äee fyfan vad nice det är att leva alltså. Var bara tvungen att säga det.
Tänk, snart är det vår! Mmmmm...... Och så kommer Daniel och säger att vi ska ha en lucia-konsert efter lovet! Hur konstigt känns inte det liksom..? En julskiva ska ju spelas in i april också, vilket ju är gaaaaalet chill som vi säger.
Förfan, give me some spring please Jesus! Nu.
För tänk liksom att spatsera runt på stan i en vårkappa, tygskor och en fin kjol med en kompis och bara kunna sätta sig och ta en glass någonstans och bara sitta och njuta ute i solen... med världens schnyggaste glajjor som en viss har hittat, säger dock inte var innan jag har köpt dom. Sjuuukt nice i alla fall. Kostar 400 spänn bara som någon får hosta upp åt mig, för själv har man ju redan handlat upp hela barnbidraget plus 500 kronor som jag fick på reklamfilmen.
Varför sitta inne med massa pengar, man lever ju bara en gång! (fast jag tror egentligen på liv efter döden, men själva principgrejen liksom).
Godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: ELLE KARI

gönatt johhanananannanananbababbabaabab





jag har också hittat ett par supershtekiga brillor som var billiga och dessutom har jag redan köpt dom! idag:D känn på den du lilla gosseee:)



föresten är du en korv som inte svarar på mina smssss





pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

ps jag ryser fortfarande på lilla underbarneet med vackra anletsdrag när jag tänker påhan!!

2009-03-03 @ 19:14:09
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: ELLE KARI

föresten heter han på riktigt Jean-Baptiste Maunier och sök på googlem han är assnygg nu ocksååsåsåsås+

2009-03-03 @ 19:15:35
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: ELLE KARI

jag är fan käärrrr eller nej men ja, han kan ju korva på sig och han är nittjaaaaaa

'

nu vet du gurkis

2009-03-03 @ 19:17:52
URL: http://typisktelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0