sunny tuesday

Repdag idag, nice! Det är verkligen skönt. Eller skönt kanske inte är det rätta ordet förresten, man får ju stå upp hela tiden, men man slipper ju de vanliga lektionerna vilket är ett stort plus! Repetionerna nuförtiden betyder lek med Sara, Clara och Olivia. Olivia är min nyfunna vän, en vilsen sjua som råkat hamna bland oss skräckinjagande långa åttor i bakre ledet. Så trevlig så!
Eftermiddagen bjöd på no-pluggning och pianospel. Det gick rätt bra tycker jag. Och det är vår ute! Snart i alla fall. Jag envisas med att gå runt i vårjacka och tygskor bara för att snabba på det hela liksom. Shit, i morgon har vi konsert! Jag vet inte vad jag ska ha på mig, dresscoden är svart nedtill och enfärgat långärmat upptill. Svårare än man tror.
Snart ska jag iväg och träna, och jag är så otaggad som man kan bli. Jag har lagt ned det där med träningen, det är ju så förbannat tråkigt! Jag ser fram emot att kunna jogga igen, men det är fortfarande för kallt för att mitt huvud ska klara av det.
Nu ska jag sluta svamla och göra något vettigt. Eller något ovettigt kanske.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hahaa, ni är så långa att ni nästan skräms! Och så häftiga!

2009-03-18 @ 13:13:12
URL: http://oliviaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0