old times

Hahahaha shit vad kul! Jag sitter och läser igenom min äldsta blogg som tydligen fortfarande finns kvar och hittade den här historien:

Vi hade klassmiddag för att bestämma hur vi ska samla in pengar till musikresan till Italien i nian.
Klassföräldrarna hade dukat upp så fint i M01 med levande ljus och pappersdukar och servetter och hela baletten :)
Alla var på glatt humör och tog för sig av den goda maten och satte sig och åt.
Vid mitt bord satt jag, Elle, Patricia, Moa och Sofia och massa föräldrar.
Helt plötsligt när vi sitter där och samtalar börjar Elle skrika. Hon har lyckats tända eld på servetten.
Och jag blev helt förskräckt och bara satt och gapade som en fisk, och alla skrek.
Sofia som alltid är beredd att rädda världen, slänger sig över elden och släcker med en annan servett.
Helt tyst i lokalen,
En kommentar från Elles mamma bröt tystnaden
-Det förvånade mig inte.
Sen började alla prata igen.
Och helt plötsligt börjar alla skrika igen,
Elles mamma Annika har lyckats tända på sin servett.
Haha, lyckade dom är dom där människorna :D
Med dom kan man aldrig ha tråkigt :)

Jag hade faktiskt helt förträngt detta, men nu fick jag upp bilden i huvudet. Herregud säger jag bara, herregud vad kul det var!

Kommentarer
Postat av: ELLE KARI

hahhaahhaha jusste;)

2009-03-07 @ 11:39:34
URL: http://typisktelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0