let your dreams

Våra små gäster stack just hem till sitt näste. Ganska dryg kväll kom vi fram till, vi var jättetrötta och dryga hela bunten. Men vi la upp lite planer för Alperna i alla fall, verkligen nice!
I morgon är det konfaträff och jag ber till gudarna att Vilma följer med, vilket hon planerar att inte göra. Snälla snälla Vilma, följ med! Annars får jag sitta där liksom ensam typ och ba hehe.. Pinsamt!
Efter den långa dagen i Oscarskyrkan kommer i alla fall My hit och räddar mig. Hon sover här och på måndag är det prao! Taggad som fan.
Jag har ont i magen, har ätit alldeles för mycket godis nu igen. Och just i denna sekund känner jag att livet inte är på hägsta toppen faktiskt.
Nu ska jag gå och lägga mig och vakna som en ny människa i morgon bitti.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0