jahahajajajaja

Fett slapp dag. Haha, "fett" var länge sen!
Kan inte fatta att klockan redan är sex, jag sitter liksom fortfarande i pyjamas. Men det är skönt att ta det lungt ibland, jag känner ingen panik över det eftersom vi har praoveckor nu, alltså två veckor till utan skola. Nice.
Ikväll kommer lite vänner till familjen hit och jag ska vara hemma och vara social hade jag tänkt. Det blir säkert trevligt!
Dock så kanske jag borde tänka på att göra mig i ordning lite, känns ju inte helt okej att driva runt i bruna shorts med kaffekoppar på direkt. Hm, får se hur jag gör med den saken.
För övrig så har jag nyst 7 gånger idag, och en åttonde är påväg känner jag. Jag älskar att nysa! Underbart.
Nej nu måste jag göra mig i ordning. Fuck huvudvärk bara som kommer krypande.. Usch.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0