jag lindar av olvon

Lite bilder från min UNDERBARA midsommar. Nej, men helt ärligt så var det faktiskt okej. Jag agerade trubadur hela kvällen och regn+för lång väg att gå gjorde att jag stannade kvar och kollade på film med mina bröder. Det blev rätt mycket bilder tagna också, här är några.








I det här huset bodde min pappa i ett år när mina föräldrar just hade separerat. Det ägs av Cornelias familj och ligger på deras tomt vilket gjorde att vi kom oerhört nära varandra. Därför ser jag på Cornelia, Gordon och Milton precis som om de vore mina syskon, vilket är rätt häftigt. De har alltid funnits där, vi har vuxit upp tillsammans och jag vet att vi alltid kommer att känna varandra. Minnena från tiden i det huset skakar mig fortfarande dock, men jag hoppas att jag någon gång i framtiden kommer se på den tiden som en ljus tid.


Kommentarer
Postat av: Blanca

Guess what ?



du är underbar :)



desingen är skitschnygg BTW .



LOvEYoU

2009-06-21 @ 11:46:40
URL: http://blancaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0