tomtebloss




Jag har lite panik över att tomteblossen bränner mig på fingrarna. Jag gillar inte när det sticks.

Julia är en av de vackraste människorna jag känner. Både på insidan och utsidan.
TOVEEEE! GRATTIS TILL VÅR 15-ÅRING!

Ibland när man sitter på en altan med 5 söta flickor går allt bara fel. Typ såhär fel.


Gårdagens kväll var jättemysig. Vi grillade kyckling och satt och pratade. Och åt massa glass och choklad. Och sen kollade vi på The Ring 2 som jag råkade somna till trots tjejernas panikskrik. Jag kan somna var som helst, när som helst. När filmen var slut var klockan 1 och det var dags att gå hem så jag ringde en eskortfirma som mötte oss, så att vi slapp gå ensamma i mörkret. Moahaha. Tack M, och förlåt för att vi släpade ut dig i regnet.

Kommentarer
Postat av: Eskortfirman

Det var inte vilken eskortfirma som helst inte.

2009-06-15 @ 17:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0