summertime

Det är sommarlov. Fatta. Jag har lite blandade känslor nu igen. Jag vill lämna skolan, men jag vill lämna den när jag känner att jag är färdig med den, liksom. Vilket jag inte är. Jag höjde mig bara i ett ämne, hemkunskap. Det är iförsej bra eftersom det betyder att jag kommer gå ut med MVG i det. I övrigt var mina betyg precis som förra terminen, MVG i tre och VG i resten. Kul. Och så gick kultureftermiddagen inte bra. En halvhjärtad Gabriellas sång är ju knappast något att hänga i granen liksom. Fyfan.
Samtidigt är det ju över nu, allt det där jobbiga. Sommarlovets första dag ska faktiskt spenderas framför Sex and the city, choklad och lyssnande till regnet. Imorgon åker My. Helvete, tre veckor utan henne. Jag kommer dö. Jag ska åka taxi med henne till flygbussen i morgon, så att vi får lite avskedstid i alla fall. Efter det ses vi igen den fjärde juli. Och den femte är det min tur att åka på konfa, med mobilförbud. Jag vill inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0