och sen blev ju natten som den blev

Jag tycker synd om er som får stå ut med att er favoritbloggare (jag) skriver så sällan. Stackare!
Igår var jag som sagt på allsång, heeelt underbart! Jag och Hannah tog bussen härifrån som gick 06.39 och mötte upp Camilla, Maria och Martina i slussen. Efter lite godisshoppande på pressbyrån styrde vi våra nosar mot Djurgårdsfärjan. Vi kom dit vid halv åtta och stod i den redan långa kön i en och en halv timme och pressade oss fram till Skansens entré och sprang upp och tog platser. Ganska dåliga platser egentligen, men vi var glada ändå! Tove och Patricia kom också förbi lite senare så vi blev ett sällskap på 7 personer. Väldigt lagom. Dagen gick trots allt ganska snabbt, på grund av härligt sällskap och massa glass och godis. Och djur! När det hela var över åkte vi färja hem i solnedgången och jag kände att allt bara var sådär perfekt.





Kommentarer
Postat av: Svennebanan

coolt.

2009-06-24 @ 18:37:08
Postat av: Blanca

GUD vad underbart!...

=D



Puss

2009-06-25 @ 00:43:16
URL: http://blancaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0